Κυριακή 14 Ιουνίου 2015

Καλωσήλθατε στο εργαστήριό μου !!!


Μεράκι το είχα να φτιάξω ένα εργαστήριο !!!
Να γλυτώσω και εγώ από τις κλωστές και τις ατσαλιές μέσα στο σπίτι, να πάψουν και οι δικοί μου να φοβούνται ότι θα καταπιούν καμιά καρφίτσα, αφού, όταν ήθελα να ράψω, η κουζίνα τελούσε υπό κατάληψη.
Ο χώρος βρέθηκε και ήταν ο παλιός περιστερώνας,  πάνω στην ταράτσα.
΄Αλλαξε οροφή, σοβαντίστηκε, μπήκαν πλακάκια, πορτοπαράθυρα.
Μου πήρε πολύ χρόνο να το οργανώσω και να το διακοσμήσω.
Τρεις συρταριέρες από το ΙΚΕΑ, ένα παλιό ράφι, που βρέθηκε πεταμένο σε κακό χάλι και μια παλιά ρομαντική καρέκλα, με τις δικές σας οδηγίες και με έναν τένοντα στο χέρι που θέλει χειρουργείο, βάφτηκαν με όψη παλαίωσης.
΄Εφτιαξα για πρώτη φορά στεφάνια από μικρά κομματάκια υφάσματος και σκόρπισα
παντού κανέλλα να μοσχομυρίσει ο τόπος !
΄Εραψα ρομαντικά κουρτινάκια και γέμισα με χάντρες και κουμπιά τα πανέμορφα
λουλουδάτα κουτιά !
Βέβαια,  τώρα που το εργαστήριο είναι έτοιμο, προσπαθώ να βρω ελεύθερο χρόνο, αφού οι δυσκολίες και τα προβλήματα μας έχουν πάρει στο κατόπι.
Ωστόσο,  είμαι εδώ ανάμεσά σας και σας στέλνω
μια χαμογελαστή καλημέρα, έχοντας την πεποίθηση  πως αυτό το εργαστήριο θα γνωρίσει όμορφες
και δημιουργικές στιγμές !!



















Μη νομίζετε πως ξέχασα το GIVEAWAY ! 
Τα δωράκια στάλθηκαν στην νικήτρια που είναι
η Μάχη,  η μαμά της ταλιμπανούλας και του μαχαραγιού !!!!!!
         Λοιπόν πως σας φάνηκε το εργαστήριο ????????
                            Πολλά πολλά φιλιά !!!!!


57 σχόλια:

  1. Μεγεια και καλορίζικο το κουκλιστικο εργαστήριο που έφτιαξες,είσαι τυχερή που τώρα εχει το δικό σου χώρο.Να εισαι καλά και να τον χαρείς δημιουργώντας και φτιάχνοντας ομορφιές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ένας προσωπικός χώρος είναι απαραίτητος, για να μην ενοχλείς, αλλά και για να μην σ' ενοχλούν!!! Και τον δικό σου τον έφτιαξες πραγματικά όμορφο! Λάτρεψα τις μικρές λεπτομέρειες και δεν χορταίνω να κοιτάζω το στεφάνι, είναι πολύ εντυπωσιακό!
    Καλορίζικο το εργαστήριό σου! Εύχομαι να εμπνεύσει τη ζωή και να σου φέρει μόνο ομορφιές! Γρήγορα περαστικά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σκεφτόμουν πως είχες καιρό να μας δείξεις κάτι και ήμουν σίγουρη πως κάτι καλό ετοίμαζες.
    Σοφία μου καλορίζικο το εργαστήρι σου και καλές δημιουργίες! Θα μας θαμπώσεις πάλι με τα πανέμορφα πράγματα που φτιάχνεις.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πανεμορφο!!!!!!!!!! Ζηλευωωωωωωωωω ... θέλω κι εγώ!!!!!!!!!!!!!!!!
    Καλοριζικο, περαστικά σου και σύντομα στο εργαστηριο σου να φτιαχνεις τις ομορφιές σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλορίζικο το εργαστήριο σου Σοφία να το χαρείς φτιάχνοτας όμορφες κατασκευές .Οσο για το χέρι τι να πω, και μένα απο το ράψιμο έχει πάθει ζημιά.Περαστικά να είναι!!Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ονειρεμένο το εργαστήριό σου Σοφία μου !!! Καλορίζικο !!! Να το απολαύσεις και να το χαρείς όσο περισσότερο μπορείς, παντού υπάρχει η προσωπική σφραγίδα σου, υπέροχη η παλιά καρέκλα, τα κουρτινάκια, η ραφιέρα, τα στεφάνια σου !!!! Ανυπομονω΄για τις νές δημιουργίες σου εκ του εργαστηρίου....Φιλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σοφάκι δεν περίμενα κάτι λιγότερο
    από σένα !!!!!!!!!!
    Σε φιλώ γλυκά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είναι υπέροχο και παραμυθένιο! Γεια στα χέρια σου γιατί φαίνεται πόσο μεράκι έχεις βάλει. Εύχομαι ότι σε κρατάει μακριά από τις δημιουργίες σου να λήξει και να μεγαλουργήσεις μέσα στο χώρο που δημιούργησες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σε ένα τέτοιο πανέμορφο εργαστήριο μέχρι και εγώ που δεν πιάνουν τα χέρια μου θα έκανα θαύματα!
    Λοιπόν εύχομαι να είναι καλορίζικο και να βγούν από εκεί μέσα πανέμορφες δημιουργίες.
    Τις φιλούρες μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλορίζικο Σοφία μου !!! Πανέμορφο με όλα τα χρώματα και τη φινέτσα!!! Υπέροχο , άντε και πάρε βοηθό την από πάνω μου !!!!
    Πρόσεχε τις τενοντίτιδες !!! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι καταπληκτικός χώρος !!!!!!!!!! Μπράβο, καλορίζικος !!!!!!!!
    Είμαι σίγουρη πως οι δημιουργίες σου θα είναι ακόμα πιο ωραίες μέσα σε ένα εργαστήριο τόσο οργανωμένο και πανέμορφο !!!!! Πρόσεχε το χέρι σου και καλή συνέχεια !!!!!!
    Καλή εβδομάδα και πολλά φιλιά !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δεν είχα καμία αμφιβολία πως θα το έκανες υπέροχο!
    Καλορίζικο Σοφία μου! Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κουκλιστικο το εργαστήριο σου όπως και οι δημιουργίες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πανέμορφο το εργαστήριο σου!!!Να χαίρεσαι να δημιουργείς!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Φανταστικός χώρος και πρακτικός...μπραβο, να συνεχισεις να δημιουργείς τόσο ωραία πράγματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. καλημερα και καλη εβδομαδα! ευχομαι να περνας ομορφα και να διασκεδαζεις! να εισαι παντα καλα!
    καλοριζικος ο χωρος σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. μπραβο σου!!πολυ ωραιος ο χωρος και δινει την προσωπικη σου πινελια.καλες δημιουργιες και εμπνευσεις!μου εφτιαξες την ημερα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Κατ αρχάς ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ!!!
    Εγινε μια ζεστή δημιουργική φωλιά,εκ νέου ο περιστερώνας Σοφάκι!
    Το άλλο που θάθελα να σου ευχηθώ, να παραμείνει έτσι τακτοποιημένο,όπως τώρα...
    Οσο για τη διακόσμηση,δεν περίμενα κάτι λιγότερο απο σένα την τελειομανή! Μ άρεσε πολύ το πράσινο στεφάνι
    Την αγάπη μου και τις ευχές μου για γρήγορη επίλυση ολων των προβλημάτων και την επιστροφή στην ενεργό δραση.Τωρα έχεις κάθε λόγο να το κάνεις γρήγορα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Υπέροχο..το καινούριο εργαστήριο ...καλορίζικο ....
    καλή εβδομαδα με πολλές δημιουργιες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αυτό Σοφάκι μου δεν είναι εργαστήρι...κουκλόσπιτο είναι! Μόλις είδα τον τίτλο της ανάρτησης είπα ''προετοιμάσου να δεις θαύματα''...χαχαχα. Καλορίζικο!!! Δεν υπάρχει καλύτερο από τον να'χεις τον χώρο σου για μας τους ''δημιουργούς''!!! Φιλάκια πολλά και να σε βλέπουμε συχνότερα! Λες κι εγώ είμαι εδώ...αλλά τλπ...χαχαχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Με γεια, με γεια Σοφιά!!!! Είμαι βέβαιη ότι θα το καταχαρείς το νέο σου εργαστήρι και θα μεγαλουργήσεις!!!! Είναι τόσο γουστόζικο και χαριτωμένο, εύγε! Για τενοντίτιδα όμως διαβάζω και με στενοχωρείς γιατί σε κατανοώ και σε νοιώθω. Φιλάκια πολλά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Σοφάκιιιιιιι!!!!
    Καλά, όχι πως ξαφνιάστηκα με το γούστο σου, αλλά είναι σαν ψεύτικο αυτό που βλέπω!
    Κουκλόσπιτο να το πω, σπιτάκι από ζαχαρωτά να το πω? Πάντως κάτι παραμυθένιο μου βγάζει!!!!
    1000 μπράβο, γλυκιά μου!
    Καλές δημιουργίες εύχομαι!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ενα εργαστήριο παραμυθένιο!!!! Ολα φτιαγμένα με γούστο, με αγάπη, με μεράκι!!! Προσεγμένο μέχρι και την πιο μικρή λεπτομέρεια!!! Μακάρι να λυθούν τα όποια προβλήματα, Σοφία, να χαλαρώσεις και να μεγαλουργήσεις σ'αυτόν τον δικό σου κουκλίστικο χώρο!!! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Υπέροχο!!!!!!!
    Το χεις φτιάξει τόσο κουκλίστικο....μου άρεσε πολύ...!!! Άντε τώρα σου εύχομαι να βρεις και χρόνο για να δημιουργήσεις!!!
    Να 'σαι καλά...φιλάκια πολλά :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Υπέροχο!Να σε εμπνέει να δημιουργείς πάντα!Εγώ από τότε που έχω εργαστήριο (αν και το μοιράζομαι με τον άντρα μου που είναι ζωγράφος) δημιουργώ περισσότερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΤΕΛΕΙΟ!!!!!!καλοριζικο και ευχομαι να γεμισει απο τις τελειες δημιουργιες σου!!!!μπραβο σου το εχεις φτιαξει υπεροχο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πανέμορφο!!!Είναι πολύ γλυκό και κουκλίστικο! Εύχομαι να χαρείς πολλές όμορφες δημιουργικές στιγμές μέσα σε αυτό! Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. αχ τι ομορφος χωρος!!! τι νοικυρεμενος κ ονειρικα φτιαγμενος....πως θα θελα να χα κ γω ενα τετοιο καταφυγιο να μπαινω εκει να κλειδωνομαι ν αμπαρωνομαι κ να σκαρωνω πραγματακια...τυχερηηηηηηη...!!!!
    παραμυθενιοοοοοοοοοοο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Μα τι καταπληκτικός χώρος! πόσο ρομαντικός, τόσο ομορφα διακοσμημένος! τα κουρτινάκια τρέλα!
    Όσο για το οτι ειμαι η τυχερη του giveaway ένα έχω να πω! έχω τρελαθεί με τα υπέροχα δημιουργήματά σου! είναι τόσο πανέμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. υπέροχος χωρος!!! και γεματος απο το προσωπικο σου στοιχεια! τα στεφανακια καταπληκτικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Τι όμορφο που το έχεις φτιάξει;; Υπέροχα διακοσμημένος χώρος!!
    Όνειρό μου και εμένα κάποτε να φτιάξω ένα εργαστήριο , γιατί τώρα απλά έχω κάνει κατάληψη σε ένα μικρό δωματιάκι του σπιτιού και σε διάφορα άλλα μέρη..
    Καλές δημιουργίες! Χάρηκα που ανακάλυψα το blog σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. τι υπεροχος χωρος!!! γεματος φαντασια και αγαπη!!!! Να εισαι καλα και να δημιουργεις!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. νοικοκυρεμένο κι άψογο..σαν νάναι όλα ένα vintage... μπράβο! καλορίζικο
    καλές δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Όαση!!! Ζήλεψα αφόρητα,νομίζω οτι είναι πολύ σημαντικό οι δημιουργικοί άνθρωποι να έχουν ένα χώρο αποκλειστικά δικό τους. Πόσο μάλλον έναν τόσο όμορφο χώρο!!! Εύχομαι να περάσεις υπέροχες δημιουργικές στιγμές και να μεταφέρεις πληρότητα και ευτυχία στην οικογένειά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Σοφακι νοικοκυρα μου εσύ....πως να μην ζηλεψουμε το εργαστηριο σου.. ξερεις πόσες θα το θελαμε ... και ακριβως έτσι που το στόλισες.. και το ταχτοποιησες... μου έρχεται να έρθω .. να ραβω..εκει...χι.χι.ο χώρος σου εγινε καταπληκτικος φιλη μου .. καλες και πολλες υπεροχες δημιουργιες να εισαι καλα Σοφακι..μου ολα καλα να είναι ....φιλακιαααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. τι υπέροχο εργαστήριο είναι αυτό??περιτό να σου πω ότι ζηλευω!!!!ελπίζω μια μέρα να καταφέρω να αποκτήσω και εγώ το δικό μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Σοφία μου, δεν το πιστεύω ότι πέρασε ένας μήνας πριν αντιληφθώ αυτή σου την ανάρτηση!!!!
    Και μόλις τώρα, τυχαία, μέσω άλλου μπλογκ την είδα!!!!
    Δεν ξέρεις πόσο χαίρομαι για τον νέο, ολόδικό σου χώρο!!!!
    Τον έκανες κουκλίστικο, παραμυθένιο, όσο πρέπει vintage, χαρούμενο, φωτεινό...τί άλλο να πώ...υπέροχο!!
    Να επανέλθεις γρήγορα...με τις όμορφες δημιουργίες σου, έτσι???
    Φιλάκια πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Πρώτη φορά θα σχολίασω στο blog σου ,που πραγματικά εντυπωσιαστηκα με τις πολύ όμορφες δημιουργίες σου.Νομίζω ότι ο χώρος σου είναι ιδανικά φτιαγμένος , με ιδιαίτερη τάξη στα υλικά σου και ελπίζω οι δημιουργίες σου να είναι αξεπεραστες...την καλησπέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Σοφακι με μια ματια μονο λατρεψα την οργανωτικοτητα σου και τις δημιουργιες σου! Τι υπεροχα πραγματα. Μπραβο σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Parabéns, Sofia, seu atelier está lindo.

    Amei sua cortina em patchwork...que lindeza!

    beijinhos,

    Lígia e =^.^=

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ονειρεμένο το εργαστήρι σου !!!!να περνάς ομορφα και δημιουργικά!!!καλο μηνα με οτι και όσα επιθυμείς!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Τί ομορφίες είναι αυτές καλέ? Υπέροχο!!!! Καλή συνέχεια καλοκαιριού και καλές δημιουργίες. Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Περασα για μια καλήσπερα και να δω τι κανεις;.. μας ελειψαν τα ρψιματα σου... όλα καλά Σοφακι μου;.φιλί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Σοφία μου μολιςς είδα αυτή σου την ανάρτηση μέσω άλλου μπλογκ.
    Δεν ξερω γιατί δεν την έδειξε σε μένα.
    Περιττό νσ σου πω οτι είδα τις φωτογραφίες 100 φορέ.. Τι τάξη τι ομορφιά.
    Μπράβο!
    Ευχομαι γρήγορα να ληθουν τα προβλήματα σου και να δούμε καινούργιες δημιουργίες σου.
    Καλό φθινόπωρο.
    Φιλακια πολλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Χρόνια πολλά Σοφία μου!
    Εύχομαι στην ζωή σου να έχεις πίστη, να αναζητάς την ελπίδα, να έχεις σοφία στο μυαλό και να δίνεις αγάπη σε όλο τον κόσμο :)
    Φιλιά πολλάααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΧΡΌΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΆ στο παραμυθένιο σου εργαστήριο!
    φιλιά, καλό φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Σοφακι μου χρονια σου πολλά να είσαι παντα καλα να σε χαιρονται πουυ σα γαπνε και εμεις μαζι τους... ολα καλά; φιλακιααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Το παραμυθένιο σου εργαστήρι με την πανέμορφη χειροποίητη κουρτινα τα φωτεινά του χρώματα μου έκλεψαν την καρδιά!!! Είμαι σίγουρη πως από εδώ μέσα θα βγούν ομορφιές που θα στολίζουν την γειτονιά μας !!!Περιμένω να δω να προβάλουν τα "πάνινά σου" από το όμορφο παράθυρο του εργαστηρίου σου.!!! Καλό μήνα και καλά αποτελέσματα στο επιπλάκι που ετοιμάζεις!!! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Σοφια μου εγινε υπεροχο!!!! Καλές δημιουργιες!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Σοφία σε ζηλεύω, τέλειο το εργαστήρι σου! Όταν λες ''περιστερώνας'', τι εννοείς;;;;;;;;;; Πάντως ούτε και μένα μου έδειξε την ανάτρησή σου όταν έγινε, την είδα μόλις τώρα από άλλο μπλογκ. Ν α το χαρείς το εργαστήρι και να το χαρούμε κι εμείς μαζί σου! Φιλιά......Αγγελική

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Υπέροχο το εργαστήριο σου!!! Καλές δημιουργίες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. δεν περίμενα τίποτα λιγότερο από εσένα!Ένας άνθρωπος που φτιάχνει τόσο όμορφα πράγματα θα έφτιαχνε και έναν εξίσου τέλειο χώρο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Υπέροχο εργαστήριο, μπράβο σου! Τέρμα οι κλωστούλες-και-τα-χνούδια παντού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Σοφάκι καλησπέρα. Μόλις κέρδισες ένα από τα γουράκια στην κλήρωση που έκανα. Στείλε μου τα στοιχεία σου στο ndamopoulou@yahoo.gr για να σου το στείλω. Αν θέλεις γράψε μου και ποιο προτιμάς.
    Φιλιά πολλά, να είσαι πάντα τυχερή!
    ดูหนังออนไลน์

    ΑπάντησηΔιαγραφή