Τρίτη 6 Μαΐου 2014

Υγιεινή διατροφή


Λέτε και εσείς..... 
κάτι σοβαρό θα πει αυτή.....
Με έχετε για τέτοια ; χα,χα ! ......
Υφασμάτινες πιπεριές και σκόρδα....  
Ωμά είναι αντιοξειδωτικά.
Ραμμένα είναι αντικαταθλιπτικά !!!!!!
Τα βλέπεις εκεί, κρεμασμένα στο 
παράθυρο της κουζίνας,  να στολίζουν το σπίτι
και ανοίγει η ψυχή σου !!!



   
                                                         Και μήλα !!!!!!!!!!!!!!
                                                                       Σας αρέσουν ;;;;





   
Eκκρεμεί και ο διαγωνισμός.
Πριν από λίγο ήρθε ο γιος μου από το σχολείο.
Του ανοίγω απότομα την πόρτα και γρήγορα γρήγορα,
χωρίς γεια... του λέω :
Πες έναν αριθμό !!!!!!
1000 μου λέει.......  (Σου λέει, μήπως έχει σκοπό να μου δώσει
λεφτά, ας πω μεγάλο νούμερο !)
Παιδάκι μου μικρότερο ...... μέχρι το 208 !
                                28 !!!  λέει 
Πάω στα σχόλια και η τυχερή  είναι η Μαριάννα από το
πολύ πολύ όμορφο http://latelierdemarieanne.blogspot.gr
Συγχαρητήρια Μαριαννάκι, να τα χαρείς τα γατάκια !!!!!
Θα επικοινωνήσουμε και αναχωρούν !!!!!!!

                          Φιλιά σε όλες σας !!!!

44 σχόλια:

  1. Υπέροχα όλα όπως πάντα......καλά πιάνουν τα χέρια σου....!
    Συγχαρητήρια στην νικήτρια!!!
    Να 'σαι πάντα καλά να μας δείχνεις τις όμορφες δημιουργίες σου....καλή συνέχεια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΕΙ ΦΙΛΙΑ!!! Να λες οτι πρέπει να κάνεις αποτοξίνωση απο το σκασμό που έφαγες και τσουπ να σου σερβίρουν αγνή και χορτοφαγική πρώτη ύλη!!!
    Πως μπορώ να μην σ αγαπώ και να μην θαυμάζω...την κουρτίνα σου!!!!χαχαχαχα αφού πάνε πακέτο,φταίω;;;;
    Σοφάκι μου λειψες,ήσουν το μόνο μουγγό στο ταξίδι μου,όλες οι άλλες λύσσαξαν,εσύ έχεις αυτοπεποίθηση...
    Φιλάκια πολλααααααααααααααααααααααά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι να πω..υπέροχα, στη κυριολεξία υπέροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πανέμορφα είναι όλα!! Το ένα καλύτερο από το άλλο. Το χόρτο Μαδαγασκάρης εγώ νομίζω ότι το λένε ράφια.
    Πολύ τυχερή η Μαριάννα που κέρδισε τα ερωτευμένα γατάκια!!!
    Φιλάκια
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ορίστε: Βούρλο ζήτησες και... ήρθα!!!
    Υπέροχα τα φρούτα και τα ζαρζαβατικο-λαχανικά σου, Σοφάκι!!!
    Ό,τι πρέπει για light διατροφή!!!
    Σε φιλώ πολύ-πολύ, κούκλα μου! Να είσαι καλά πάντα!!!
    Α, και συγχαρητήρια στο Marie-Anne-άκι!!!
    Πάντα τυχερή να είναι!!
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το ένα καλύτερο από το άλλο! Πολύ τυχερή η Μαριάννα!Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτά τα σκόρδα έχουν κάψει καρδιές να ξέρεις!!
    Σου έχω στείλει mail.
    Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ακόμα γελάω με την παρουσίασή σου!!! Και είχα όντως έρθει προετοιμασμένη από τον τίτλο για κάτι... ξενέρωτο! Το ακριβώς αντίθετο και οι δημιουργίες σου υπέροχες!
    Να 'σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ουάου !!! Τέλεια τα μήλα !!!!
    Και οι πιπεριές. Ακόμα περιμένω τις δικές μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υπέροχα και καλοραμμένα τα ζαρζαβατικά!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Φτου-φτου σκόρδα στα σκόρδα σου και σε όλα τα λαχανικά και τα φρούτα !!!
    Τι να πρωτοθαυμάσω... είναι όλα καταπληκτικά !!!
    Τυχερή η Μαριάννα !!!
    Γειά στα χέρια σου Σοφία !!!! Καλό βράδυ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Haces unas cosas muy bonitas, me encantan estas frutas y las verduras colgadas en la ventana, felicidades.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Συγχαρητήρια στην τυχερή
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πω πω ομορφιές!!!!
    Αυτό το χόρτο εγώ το ζητάω σαν χόρτο χειροτεχνίας, δεν ήξερα ότι είναι από τη Μαδαγασκάρη!!!!
    Έκανε μεγάλο ταξίδι αλλά στόλισε υπέροχα την κουρτίνα σου μαζί με τα ζαρζαβατικά σου!!!!!
    Γεια στα χέρια σου Σοφία μου!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τι ομορφα που ειναι.. Ετσι κανω και διαιτα αμα θετε ..χαχαχαχα
    Μπραβο στην Μαρι-αννα για το δωρακι το οποιο επισης μου αερε πολυ πολυ :)
    Φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Γεια στα χερακια σου Σοφακι ειναι πανεμορφα!!!!!!!!!!Συγχαρητηρια στη Μαριαννα μας!!!!!!!!Φιλακια χρυσοχερα!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Είναι όλα φανταστικά!!! Υπέροχα!!!! Αν θα μπορούσες κάποτε να μας δείξεις βήμα - βήμα πως γίνονται να μαθαίνουμε και εμείς που δεν έχουμε ιδέα από υφασμάτινες δημιουργίες . Είναι πολύ εντυπωσιακές !!!!!
    Τυχερή η Μαριάννα , μπράβο της !!!!
    Φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ειναι υπεροχα!
    μπραβο σου!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Απίθανες Σοφία μου οι πιπερίτσες...το σκορδάκι όλα τα λεφτά!!! Τα μηλαράκια απλά υπέροχα!!! Συγχαρητήρια στην νικήτρια...είναι πολύ τυχερή που κέρδισε μια από τις δημιουργίες σου!!! φιλάκια πολλά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Είχα χαζέψει για ώρα με τις πιπερίτσες, τα σκορδάκια και τα μήλα....έμαθα και για το χόρτο Μαδαγασκάρης, και είπα να κατέβω πιό κάτω στην ανάρτηση. Και, ώ, τί έκπληξη με περίμενε!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Είμαι η τυχερούλα που θα χαρεί τα πανέμορφα γατάκια σου!!!!!?????????
    Σοφία μου, δεν ξέρεις πόσο χάρηκα!!!!!!!!!!!!!!! Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!!!!!!!!!
    Φιλάκια πολλά και καλό μήνα!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Υπέροχα όλα Σοφία μου, όπως πάντα!!! Συγχαρητήρια στην τυχερούλα, άνωθεν :)) Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Υπέροχα όλα όπως πάντα Σοφία μου!!Συγχαρητήρια στήν Μαριάν μας!!Πάντα τέτοια!!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Είναι τα πιο λαχταριστά υγιεινά που έχω δει!
    Τέλεια!
    Χορτο μπορείς να βρεις πολύ ευκολα σε μαγαζιά με μπαχαρικά και σ' αυτά που πουλάνε ψαθινα και υλικά συσκευασίας. Εχει και σε χρώματα!
    Συγχαριτήρια στη Μαριάννα μας, πάντα τυχερή!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Σοφία μου είναι όλα πάρα πολύ όμορφα!!!!!
    Συγχαρτήρια στην τυχερή!!!!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Σοφια εγιναν πανεμορφα και στολισαν τοσο ομορφα την κουρτινα!!! Μου αρεσαν πολυ! Δεν πανε ομως παρακατω και οσα ειναι στο καλαθι!!1 Μπραβο!!!!
    φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Συγχαρητήρια! Είναι πολύ όμορφα!! Κάθομαι τόσην ώρα και τα κοιτάω!! Συγχαρητήρια και στη νικήτρια! Τυχερούλα πάντα^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Tudo perfeito....tenho essas frutas ganhei de amiga blogueira! bjsss

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Parabéns para a ganhadora! seus enfeites de cortinas lindo! As maças amo.....bjs

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. τι να πω πια κοπέλα μου;;;;;;;Είσαι μοναδική σε αυτό που κάνεις!!!!!ΜΟΝΑΔΙΚΗ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Φανταστικά τα λαχανικά σου!!! Μα τί ιδέα είχες πάλι! Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Είσαι μια γελαστή κλωστή περασμένη σε χρυσή βελόνα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Σοφάκι, να 'σαι καλάάάά!!!!
    Κάθε φορά με αφήνεις άφωνη με την ικανότητά σου να δίνεις πνοή στο ύφασμα!!!!
    Φιλιά και καλημέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Χρυσοχέρικό μου
    Έχω μείνει με ανοιχτό το στόμα με τα έργα τέχνης που φτιάχνεις ..
    Σ ευχαριστώ για την επίσκεψή σου και την παρακολούθηση, που θα στην ανταποδώσω μόλις ξεπεράσω ενα πρόβλημα που έχω στον υπολογιστή μου..
    Καλή σου μέρα και συγχαρητήρια ..
    Υ.Γ
    Το συγκεκριμένο χόρτο μπορείς άνετα να το βρεις και στις γειτονιές στα μαγαζιά ειδών κιγκαλερίας
    Που πουλάνε υλικά για μαστορους, υδραυλικούς Κλπ.
    Αρκεί να το ζητήσεις ως χόρτο των παλιών υδραυλικών που έδεναν τους σωλήνες .. Αν ρωτήσεις κάποιον μπαμπά ή παπου, θα σου πει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Είναι πολύ όμορφα όλα! Συγχαρητήρια και καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Μπράβο σου! Πάρα πολύ όμορφα σαν αληθινα! Συγχαρητηρια στη νικητρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Την τέχνη σου στο ράψιμο Σοφάκι μου το έχω πει δεν την φτάνει καμιά.. οτι και να φτιαξεις το ύφασμα στα χέρια σου παιρνει άλλες διαστάσεις.. όπως τα λαχανικά και τα φρούτα σου.. εξαιρετικά .. γίνονται.. . τυχερή η Μαριαννα που κερδισε τα γατουλίνια.. αυτα κι αν ήταν πανέμορφα.. Σοφακι μου.. να είσα καλά χρυσοχέρα μου και να φτιαχνεις παντα τα όμορφα .. σου... φιλάκιαααααααα..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σοφακι μου.. ξεχασα να σου πώ .. εχεθες είδα το μπλοκ σου στα καλήτερα μπλοκς δεν ξερω αν το έχεις παρει χαμπάρι........... το αξίζει... αυτό εγραψα όταν το είδα... φιλακιααααα!!!

      Διαγραφή
  36. Τεμπελιάζουμε Σοφάκι;..θέλω τώρα καινούργια να χαζέψω και να ζηλέψω!Μια Αχτιδένια αγκαλίτσα πρωινή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Τα μήλα σου είναι απίστευτα!
    Μου άρεσε πολύ και ο τρόπος παρουσίασης τους!
    Να είσαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Στην πρώτη φωτό που είναι κάπως μακρινή φαίνονται αληθινές οι αρμαθιές !!! Τόση τέχνη!!! τοση μαεστρία!!!'Είναι καλοφτιαγμένα και οι συνδυασμοί υφασμάτων και χρωμάτων τα απογειώνουν πάντα φεύγω από το καλόγουστο και ιδιαίτερα φιλόξενο σπιτάκι σου ,από τα αγαπημένα μου,με ένα χαμόγελο τόοοοοοοοοσο !! Να είσαι πάντα καλά και να με κάνεις να χαμογελώ ευχαριστημένη ΦΙΛΑΚΙΑ πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Καλημέρα!
    Συγχαρητήρια στην τυχερή και σε σένα για τις τόσο όμορφες δημιουργίες.
    Δεν ξέρω τι να πρωτοθαυμάσω...
    Μου αρέσουν όλα.
    Να ευχηθώ καλή επιτυχία και στο μικρό σου... γιατί οι εξετάσεις έχω μια δυσκολία.
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή