Κυριακή 25 Νοεμβρίου 2012

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΗΡΘΑΝ ΠΑΛΙ !


 Πολλές φορές η προετοιμασία για τα Χριστούγεννα είναι πιο διασκεδαστική από την ίδια τη γιορτή!

Εμείς στο σπίτι  αρχίσαμε........


κρεμάσαμε αυτές τις αλλιώτικες  μπότες


                                         
                                                 γιρλάντα  πάνω στο ντουλάπι της κουζίνας


                                                             
                                                        η παλιά τσαγιέρα  στολίστηκε 


και το κανάτι επίσης .....


τα παλιά ξύλινα στολίδια


                                                  κάνουν παρέα με τα καινούργια








  αυτός ο χιονάνθρωπος μας συντροφεύει εδώ και πολλά χρόνια  


η μπουκάλα περιμένει το λικεράκι 


Δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο που θα ταίριαζε καλύτερα σ΄ αυτόν τον  παλιό μπρούτζινο       καθρέφτη 


Ας αλλάξουμε διάθεση, φορώντας  το πιο λαμπερό μας χαμόγελο, για να περάσουμε όμορφα  αυτές τις χριστουγεννιάτικες μέρες προετοιμασίας!

  ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ !

67 σχόλια:

  1. Παρα πολυ όμορφα είναι όλα! Τι να πω για τη μπότα! Ακόμα γελάω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτο το αλλιωτικες στις μποτες ειναι που με ξετρελεαινει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφα! Και του χρόνου με πολλές και πλούσιες ιδέες πάλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΙΚΗ ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΥ25 Νοεμβρίου 2012 στις 9:18 π.μ.

    Ξετρελλάθηκα με τις χαρούμενες
    εικόνες που είδα.
    Τι όμορφα στολίδια, τέλειες φωτογραφίες όπως πάντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΠΟΣΟ ΠΡΟΣΕΓΜΕΝΑ ΟΛΑ,
    ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΛΙΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ, ΜΠΡΑΒΟ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλά Χριστούγενα γλυκιά μου όπως τα ονειρεύεσαι..καλά τα στολίδια σου αντάξια του..ονόματος σου !ΌΛα τα δύσκολα φτιάχνεις βρε παιδάκι μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλές γιορτές!!!Πολύ όμορφα όλα τα στολίδια σου Μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφα όλα τα στολίδια, αλλά οι μπότες κάνουν την διαφορά. Καλές γιορτές εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Sophia

    Απλά αγαπούσε όμορφη διακόσμηση του ....

    Αυτές οι μπότες είναι θαυμάσια.

    φιλί

    Lígia e turminha
    ♥ˆ◡ˆ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Είναι πολύ όμορφα όλα. Ειδικά οι μποτούλες είναι πολύ ξεχωριστές και πρωτότυπες!!Εύχομαι να τα χαρείτε αυτές τις γιορτινές μέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σοφάκι είναι υπέροχα όλα!!!!!!!!!
    Καλημέρα!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Γλυκές,τρυφερές,χαρούμενες ιδέες...Μας χρειάζονται μέσα στη γενική κατήφεια...Καλημέρα,Σοφία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΑΚΑΓΙΑΝΝΗΣ25 Νοεμβρίου 2012 στις 1:36 μ.μ.

    συγχαρητήρια Σοφία,
    εκπληκτικά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καί τού χρόνου Σοφία!!Πολύ όμορφα στολίσατε το σπιτάκι σας!Τί νά πώ γιά τίς δημιουργίες σου!!Υπέροχες!!Οι μπότες μέ ξετραίλαναν,όπως καί οι καρδούλες!!Καλή Κυριακή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τι όμορφη ανάρτηση!! Μαγευτική!! Όλα τα στολίδια σου είναι τέλεια!! Αχ έρχονται Χριστούγεννα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τι όμορφα που τα στολίσατε όλα! Και του χρόνου να είστε καλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!!

    ΤΙ ΟΜΟΡΦΑ ΣΤΟΛΙΔΙΑ .ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΜΕ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΕς. ΟΙ ΜΠΟΤΕΣ,ΟΙ ΚΑΡΔΙΕς
    ...ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΑ.
    ΠΟΛΥ ΖΕΣΤΟ ΚΑΙ ΓΙΟΡΤΙΝΟ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ.ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ!
    ΝΑΤΑΣΣΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πω,πω! Μια χριστουγεννιάτικη ανάρτηση! Όλα είναι πολύ όμορφα!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πόσο μ'αρέσει που με αφορμή το Χριστουγεννιάτικο στολισμό, ανακαλύπτω ιστολόγια που δεν ήξερα!
    Τα στολιδάκια σας είναι ένα κι ένα πανέμορφα! Μου άρεσε που στόλισες και την τσαγιέρα :))
    Καλό απόγευμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αρκεί που τα βλέπω.
    Έτσι όμορφα στολισμένα μου φτιάχνουν τη διάθεση!

    Οι μπότες μου θυμίζουν belle epoque! Και το χρώμα τους σκανδαλιάρικο.

    Καλό απόγευμα Σοφία μου!
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλά Χριστούγεννα Σοφία μου να χαίρεσαι την οικογένειά σου,πολύ όμορφα όλα.Να είσαι καλά καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  22. Καλησπέρα. Γνώρισα την υπέροχη ιστοσελίδα σου από τη φίλη σου από τη Σάμο. Η Β. είναι και δική μου αγαπημένη φίλη και μάλιστα παιδιόθεν.
    Συγχαρητήρια για τις πρωτότυπες και ζωηρές δημιουργίες σου. Έχεις μοναδική αισθητική. Εύχομαι και σε άλλες εμπνεύσεις, ομορφαίνεις τον κόσμο ...
    Τον τελευταίο καιρό κι εγώ ταλαιπωρώ ... μια ραπτομηχανή και φτιάχνω μικρές αλλά ακόμη κακότεχνες δημιουργίες. Προς το παρόν περιορίζομαι σε ποδίτσες της κουζίνας και σε πουγκιά-νεσεσέρ για καλλυντικά-καλσόν-μπιστολάκι κτλ τα οποία και δωρίζω.
    Μικρή ήθελα να γίνω μοδίστρα μια και έχω άπειρες εικόνες από τη μαμά μου που μας έραβε όλα τα ρούχα. Μεγαλώνοντας ξέκλινα απ΄αυτό το όνειρο και με κέρδισαν τα παιδιά (είμαι εκπαιδευτικός σε λύκειο επί 31 έτη! )και τώρα ξαναγυρίζω στο παιδικό όνειρο. Πράγματι είναι μαγικό το πώς μεταμορφώνεται ένα κομμάτι ύφασμα … Μου αρέσει πολύ αυτή η καινούργια μου ασχολία.
    Ευχές για ομορφότερες χριστουγεννιάτικες χειροτεχνίες …
    Σε χαιρετώ με τις καλύτερες ευχές μου γι΄ αυτά που επιθυμείς.
    Νώρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Xaxaxaxa συνάδελφος η Νώρα!οχι δνε είμαι εκπαιδευτικός,αλλά έχω 31 χρονια καριέρας και είμαι μαθητευόμενος μάγος στη ραπτική κι όχι μόνο...
    Εμ, Σοφία πρέπει να δίνουμε στον κόσμο τα διαπιστευτήριά μας,δεν θα σχολιάζουμε μόνο το καλόγουστο σπίτι σου και τις καλλιτεχνικές σου εμπνεύσεις,ολα κι ολα! Είδα κάποια αντικείμενα που χρειάζονται παρέμβαση αλλά θα τ αναλάβω αμα ανέβω ΑΘήνα,αφού ξεμπερδέψω με σένα
    Οσο για τη γιρλάντα στην κουζίνα...δε το συζητώ πρέπει να αστράφτει εκει πάνω για να μπουν,ενω εδώ δεν παίζει,ευτυχώς έχω τσίγκινα κουτιά,θα σας τα δείξω κάποια στιγμή.
    Κι αφού κατέληξα απο τη λογοδιάρροια(για να δικαιολογηθώ που δεν είδα την ανάρτηση)να ευχηθώ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΜΕ ΥΓΕΙΑ,ΧΑΜΟΓΕΛΟ, ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΥΨΗΛΗ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ!!!!Τάχεις όλα οπότε προχωράμε σε νέα πρότζεκτ
    Φιλιά άπειρα φιλενάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Σοφία μου, μούφτιαξες τη διάθεση!... τι όμορφα τα στολίδια σου!....τι όμορφη ατμόσφαιρα που φτιάξατε!...
    Σας εύχομαι Καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μπράβο και του χρόνου να είστε καλά!
    Μας έδωσες κι' εμάς μια Χριστουγεννιάτικη και γιορτινή διάθεση....
    Φιλιά πολλά και καλή βδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πόσο χαρούμενη είμαι που μερικά από αυτά τα κράτησα στα χέρια μου μικρά καλοραμμένα και άκρως προσεγμένα καλλιτεχνήματα ,υπέροχα υφάσματα τέλεια συνδιασμένα....Χαρούμενη ανάρτηση με πολλές όμορφες χριστουγεννιάτικες εικόνες που μας ανεβάζουν....Να 'σαι καλά και του χρόνου με την ίδια χαρά και πολύ υγεία να ξαναδούμε άλλα όμορφα.... Καλή σου εβδομάδα Σοφία με πολύ δημιουργία και χαρά.. Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ ΕΥΧΟΜΑΙ.....ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΣΤΟΛΙΣΜΟ ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΟΓΙΑ ....ΑΣΕ ΠΟΥ ΤΑ ΕΙΠΑΝ ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ,,,,ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ,,,,
    ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΗ,,,ΜΑΣ ΚΟΛΛΗΣΕΣ ΤΟ ΜΙΚΡΟΒΙΟ ΤΗΣ ΡΑΠΤΙΚΗΣ,,,,,ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΞΕΡΩ ΝΑ ΡΑΒΩ ΟΥΤΕ ΚΟΥΜΠΙ ΑΓΟΡΑΣΑ ΜΙΑ ΜΗΧΑΝΗ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΖΟΜΑΙ,,,,,ΘΕΛΩ ΝΑ ΦΤΙΑΞΩ ΜΙΑ ΚΟΥΡΤΙΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΥΖΙΝΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ Η ΔΙΚΙΑ ΣΟΥ,,,,ΑΝ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΦΤΙΑΞΩ,,,,, ΘΑ ΣΑΣ ΤΗΝ ΔΕΙΞΩ...
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Σοφάκι, πάντα μου αρέσει το
    σπίτι σου.
    Δεν θες να φύγεις. Γλυκιά ατμόσφαιρα,
    ζεστό περιβάλλον.
    Απίθανος συνδυασμός παλιών επίπλων με
    ανάλαφρα υφάσματα και όμορφα διακοσμητικά. Σπίτι σπιτένιο !!
    Καλες γιορτές να περάσουμε, θα τα πούμε βέβαια και από κοντά.
    Δώσε φιλιά στους άνδρες σου
    Σας αγαπάμε πολύ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. πωπω ομορφιες!! ειναι ολα υπεροχα!! και η γιρλαντα στο ντουλαπι μου αρεσε παρα πολυ!!
    παντα τετοια, και του χρονου με υγεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Α! Όντως μοιάζουν τα στολίδια μας! Τι όμορφα όλα! Το ντουλάπι της κουζίνας τέλειο! Και ο καθρέφτης!
    Και του χρόνου, και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καλές γιορτές!Μου φαίνεται υπέροχο το στολισμένο σπιτάκι σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. τί πιο όμορφο από τα παιχνιδιάρικα στολίδια!! ειδικά όταν τα φτιάχνεις μόνος σου...η γιρλάντα και οι υφασμάτινες καρδούλες κλέβουν την παράσταση!!
    καλές γιορτές να έχουμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Σοφάκι έγραψες πάλι. Μπράβο βρε ψυχή με πρόλαβες και φέτος στο στόλισμα.....καποια στολίδια σου μου θύμισαν ενα μαγαζί κάπου κουμουνδούρου μερια...αν θυμασαι. Παλιές καλές εποχές. Να είσαι καλά και να χαίρεσαι τις αγάπες σου!!!! Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ομορφα και υπέροχα στολίδια !
    Οι μπότες πανέμορφες !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Υπέροχα χριστουγεννιάτικα στολίδια.Φαίνεται όταν κάτι γίνεται με μεράκι.Καλά Χριστούγεννα.!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. μμμμ....χαρούμενη χριστ.ανάρτηση-)))
    καλές γιορτές λοιπόν,παρέα με το πολύ όμορφα στολίδια σου-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Υπέροχες οι γιορτινές σου δημιουργίες!Γεια στα χέρια σου!Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Lovely work!!! thank you so much for your visit!!!
    I follow you with GFC now!

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Οι μπότες είναι υπέροχες!!!
    Και του χρόνου να είστε καλά να ξαναστολίσετε κ' εμείς να απολαύσουμε ξανά αυτές τις πολύ ζεστές εικόνες!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Πολύ όμορφος στολισμός!!!Μου άλλαξες την διάθεση!!!Πανέμορφα και τα νέα σου υφασμάτινα στολίδια!!Η μπότα πρωτότυπη σαν στολίδι δένδρου!!Φιλάκια Σοφία μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Και του χρόνου με υγεία, πολύ όμορφα όλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Πολύ όμορφος ο στολισμός σας! Ξετρελάθηκα με την κανάτα με τα ρόδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Πολύ όμορφα όλα τα Χριστουγεννιάτικά σου!!!Η μπότα μοντέρνα!!Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Πολύ γιορτινή ανάρτηση!Χριστούγεννα παντού, ακόμα και στην τσαγιέρα!Και τα σκυλάκια στην προηγούμενη ανάρτηση τέλεια!Γεια στα χέρια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΙΑΤΙΚΗ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ,
    ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ Η ΜΠΟΤΑ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. υπέροχα είναι όλα!!!! καλό μήνα και καλή εβδομάδα εύχομαι! φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Your blog is very wonderful and so I decided to follow you!

    ΑπάντησηΔιαγραφή